Support & Maintenance

Wij begrijpen dat uw Microsoft Dynamics 365-oplossing de ruggengraat van uw bedrijf vormt.

Om ervoor te zorgen dat uw systemen soepel blijven werken en altijd aansluiten op uw bedrijfsdoelen, bieden wij uitgebreide support- en onderhoudsdiensten aan.

Altijd in topvorm, altijd vooruit


We geven onze klanten niet alleen helder inzicht in hun openstaande vragen, maar zorgen er ook voor dat ze altijd op de hoogte blijven van de voortgang.

Dankzij ons gebruiksvriendelijke klantenportaal kunnen ze eenvoudig hun openstaande issues volgen, terwijl wij intern snelle en efficiënte processen hebben opgezet om problemen direct bij de juiste persoon te krijgen.

Wat houdt onze support en maintenance in?

  • Monitoring en preventief onderhoud

    Voorkom storingen, verbeter prestaties en blijf altijd een stap voor op problemen!

  • Uw projectmanager

    Zo krijgt u niet alleen resultaten, maar ook een partner die écht begrijpt wat uw organisatie nodig heeft

  • Eén voor één experts

    Elk lid brengt unieke kennis en ervaring mee om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.